Saturday 11 February 2012


Fesyen


Apa yg korg tau tentang fesyen ?

Aku memang gila fesyen !

Aku suka ikut gaya trend terkini .


Bkn pompuan je tau yg gila dan suka fesyen ni , laki pon banyak .
Biasalah , masing2 punya cara sendiri . aku suka dengan cara aku .


Walaupun aku jenis yg ikot trend , tp aku xkan ikot trend2 yg pelik2 ni .
Klau yg simple2 of coz aku ikot .


Aku nk kongsi ckit kisah aku yg x amazing ni .
Serius aku ckp kt korg , dulu aku memag x tahu menahu lansong tentang fesyen ni .
Stiap kali aku nk bli baju , aku pasti akan Tanya pendapat org , expecially my aunt laa ,









Dlu aku jnis yg suka pkai baju long hand . aku pn x tau kenapa .
Sampai bleh dikatakan 90% baju aku long hand .


Aku jenis yg suka tgk org lelaki yang lintas depan aku . aku bkn tgk benda lain , aku akan tgk cara dia berpakain . then aku bandingkan dgn aku . ohhhhhh ! betapa buruknya gaya aku !
Dan bermula dari situ aku dh nk ubah cara aku berpakain .


Aku mula search kt google cara fesyen terkini dan lain2 .
Dari situ aku belajar ckit2 .
Dan sekarang , look at me ! its different !


Aku dh x suka dgn baju long hand , skrg aku suka short hand .
Serius short hand memang stail habis . ditambah plak dgn skinny jeans warna hitam .


Phewwwwwit ! terbaik arhhhh .


Korang pon mesti jenis yang gila fesyen kan ?
Mesti punya !
Setakat sini je la dulu J




Lot of love !

No comments:

Post a Comment