Saturday 7 January 2012

WHAT ?


RIDZUAN


pot - pet


I’m Simple Person






Actually aku x laa pandai sgt nk pot pet pot pet mcm org lain expecially kaum hawa la .
Aku mula jinak dgn blog ni bila ramai skrg ni yg gila blog dan aku pon rasa nk buat jgak .
Mgkin diorg ni banyak kisah hidup yg menarik thats why diorg gila sgt blog ni dk crita kisah hidup diorg .








Seperti yg aku ktakan “I m simple person “
Kisah hidup aku x la menarik sgt , biasa biasa je .





Aku ni jenis yg x suka jiwang jiwang ni .
Geli geleman . that’s why aku belom punya pacar .
Tp x penting pon awek ni . just untuk suka suka je .
Klau nk kapel , tggu la bg ckup umur dulu .
Masa 2 baru la elok ckit sbb dah cukup matang .
X payah la crita pasal kapel kapel ni . mluat !





Aku ni x la kaya x la miskin . senang crita , sederhana la . aku ni x la hensem tp comelnya ada . bluerkkk ! * perasan . aku 17 tahun dan bersekolah di . . . x payah tahulah . biarlah rahsia bak kata dato siti .



Aku ni memang agak membosankan , tapi member aku cakap aku ni happening J
So enjoy my entry  J J J


No comments:

Post a Comment